ارزیابی فنی و اقتصادی الگوی تصادفات عابر پیاده در راههای درون شهری (مطالعه موردی استان گیلان)
رشته : کارشناسی ارشد عمران – راه و ترابری
فرمت : PDF
چکیده :
با توجه به اینکه هزینه و عوارض هر تصادف تابع شدت مستقیم آن است . در مطالعات ایمنی ترافیک تلاش بسیاری برای ارائه مدلهای شدت جهت شناخت عوامل تشدید عوارض تصادفات بعمل آمده است. در این تحقیق ، مدلسازی شدت تصادفات عابر پیاده با استفاده از مدل رگرسیون لاجستیک دوگانه و با سه روش مورد بررسی قرار گرفته است. در روشهای یک و دو رابطه هر یک از متغیر های مستقل با متغیر وابسته به ترتیب بصورت جداگانه (روش Enter ) و یکپارچه در مدل (روش Forward Stepwise) بررسی شد. در روش سوم ابتدا متغیر های مستقل اولیه با استفاده از یکی از روش های آماری چند متغیر به نام روش تجزیه به عامل ها ، به متغیر های کمتری تبدیل شده و سپس رابطه متغیرهای جدید با متغیر وابسته با استفاده از رگریسون لاجستیک تحلیل گردید.
فهرست :
–
این پروژه به عنوان کمک آموزشی و در راستای تکمیل مطالعات شما ، در وبسایت قرار گرفته است .
لطفا از این پروژه به عنوان پایان نامه و یا پروژه تخصصی استفاده ننمایید .
- فاقد لینک دانلود و فروش. این پروژه فقط جهت معرفی در سایت قرار گرفته است. [purchase_link id=”7613″ text=”اضافهکردن به سبدخرید” style=”button” color=”green”]